Even in de WiFi zone! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu Even in de WiFi zone! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu

Even in de WiFi zone!

Blijf op de hoogte en volg Romy

08 December 2014 | Namibië, Swakopmund

Hello hello!
Nu ik even in een WiFi zone ben een snelle update over mijn reis door het prachtige Afrika.

Ik heb eigenlijk geen idee waar te beginnen, want onze dagen zijn letterlijk volgepropt met activiteiten, we zien en doen zo ongelofelijk veel!
Voor de beeldvorming: ik en Iris reizen met n groep van in totaal 15 man + een gids in een truck zuidelijk Afrika rond. Gelukkig een hoop jongeren waarmee het altijd gezellig is, maar ook de volwassenen die van n goed biertje houden! We slapen voornamelijk in onze tentjes die we meestal savonds opzetten en sochtends voor zonsopgang weer afbreken. Over het algemeen hebben we wel gewoon n douche (al dan niet koud) en n wc, dus weinig te klagen! Lekker back to basic :)

Ik heb onbeschrijfelijk veel gedaan maar hierbij mijn hoogtepunten van deze week: we hebben gekanood op de oranjerivier, we hebben pinguïns, zebra's en giraffen gezien! (Vooral de laatste was echt een flinke uitzondering). Het letterlijke hoogtepunt was mijn skydiven boven de Namibische woestijn vandaag! Dat is met afstand het gaafste en mooiste wat ik ooit gedaan heb, zo tof.

De komende week trekken we omhoog in Namibië, naar het reservaat Etosha, waarna we naar het volgende land gaan: Botswana! De tijd gaat veel en veel te snel, maar ik ga nog even flink genieten! Tot met de kerst allemaallllll

  • 08 December 2014 - 22:02

    Marlous :

    Ha Romy!
    Vet vet vet! Het absolute hoogtepunt van mijn week was een bezoek aan de IKEA.. Beetje voor de beeldvorming dan ;) Tot snel weer Xxxx

  • 08 December 2014 - 22:13

    Els:

    Ha Romy,
    Wederom een fantastisch verslag, maar had ook niet anders verwacht. Mijn collega, net terug van 6 weken rondreis zuid Afrika is heeeeelemaal weg van Botswana! De bevolking is er volgens haar zo enorm vriendelijk. Nou je gaat het meemaken.....
    Geniet en laat ons mooi ook van je hoogtepunten genieten.......
    We volgen het wel weer, xxx mama
    Oh ja...... Mijn hoogtepunt, een heerlijke grote chokoladeletter bij de koffie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 6659

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 23 December 2014

Rondreis door zuidelijk Afrika!

20 Mei 2014 - 23 November 2014

Stage Malta

Landen bezocht: