Birthday Girl - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu Birthday Girl - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu

Birthday Girl

Blijf op de hoogte en volg Romy

08 Augustus 2014 | Malta, Malta

Maand nummer drie in Malta is aangebroken! Ook wel bekend als mijn favoriete maand van het jaar, vanwege de zomer en de allerleukste dag: mijn verjaardag!

Stage is op het moment niet heel erg vernieuwend of interessant. Ik vermaak me er nog steeds en nog steeds gaan de dagen enorm snel. Wat ik net wel te horen heb gekregen is dat ik komende week avonddiensten ga draaien! Die zijn van 2 tot 11 savonds en dus prima om de avond ervoor of erna te gaan stappen! Hoe het allemaal werkt zal ik komende week ondervinden.

Dus dan gaan we maar gauw verder met alle verhalen buiten stage, die veel leuker, interessanter, boeiender en mooier zijn! Godzijdank. Het voelt hier nog steeds als vakantie en ik begin te geloven dat dit niet eens meer gaat verdwijnen in de komende drieënhalve maand (nog maar) die ik hier ben. Mijn verjaardag was uiterst geslaagd, meer dan dat! Een verjaardag die ik niet meer ga vergeten. Niet zoals gewoonlijk in Boekel, op de kermis, maar in een buitenlucht club in het prachtige Malta.

We zijn mijn verjaardag op 2 augustus al begonnen (lucky me). Als eerste een etentje met mijn twee roomies: Iris en Isabel. Op zaterdag omdat zondag vanwege stage voor hun niet mogelijk was. Dat dit ook even heel gunstig uitkwam voor de verrassing die ze gepland hadden wist ik toen nog niet!
Iris stelde voor om na het eten (in een prachtig tentje Surfside, aan de zee) nog even thuis om te kleden. Enige wat ik dacht: handig! trek ik nu ook nog even iets anders aan.
Zoals ik het gepland had zouden we na het etentje richting barstreet gaan om daar bij ons favoriete plekje wat cocktails te drinken waarna we aan het echte werk zouden beginnen. Totdat ik dus thuis kwam. Isabel gaf me de sleutel in plaats van de deur zelf open te maken. Ik denk weer nergens bij na.En daar stonden ineens alle NHTV-studenten (8 en wij 3en) in ons versierde appartement, met een welkome SURPRISE! Ik ben me kapot geschrokken haha, maar wát een verrassing. Ik had echt totaal niets door.
Voor degene die het nog niet gezien hebben:
Hier een linkje naar het (onduidelijke) filmpje! Ik heb geen idee hoe ik die hier zou moeten uploaden: https://www.facebook.com/photo.php?v=558725947567269&l=4589649543771174027

Verder was ik verrast door alle lieve (spraak)berichtjes, kusjes, knuffels, zowel virtueel als hier in Malta! Dit heeft ervoor gezorgd dat ik echt een fantastische 20e verjaardag heb gehad! Ik heb enorm genoten :)

Voor nu heeft een of ander Maltees griepvirusje me gevonden en zit ik dus al wat daagjes me thuis ziek te voelen en ziek te vervelen. Even uitzitten en dan kan ik daarna weer vol van het prachtige leven hier genieten!

O over twee weken kan ik de eerste Boekelse gasten verwachten! Mijn tante Helma komt samen met mn nichtje een paar dagen vertoeven hier, ik heb er zin in!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 6665

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 23 December 2014

Rondreis door zuidelijk Afrika!

20 Mei 2014 - 23 November 2014

Stage Malta

Landen bezocht: