Viva Hollandia! - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu Viva Hollandia! - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu

Viva Hollandia!

Door: Romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

17 Juni 2014 | Malta, Malta

Hallo iedereen, even een snelle update!

Wat een leven hier, en wat gaat het nu al snel. Stage gaat eigenlijk prima, ik begin steeds meer mijn draai te vinden en het supervisen gaat ook steeds beter. Er wordt meer en meer gelachen met collega's en we worden ook steeds meer gewaardeerd. Ik kom iedere dag eigenlijk een beetje tijd tekort, maar de dagen gaan zo wel enorm snel voorbij. Iris en Isabel worden nu ook in andere secties getraind, ik nog niet maar hopelijk komt dat dan later als hier de sleur in begint te treden!
De eerste maand zit er alweer bijna op maar het voelt nog steeds als vakantie, heerlijk :)

Buiten stage gebeuren de meest interessante dingen natuurlijk! Twee vrienden uit Breda zijn hier een paar dagen langsgekomen. Zij zijn tegelijk gekomen met 7 andere meiden van school die hier ook stage komen lopen. Met zn allen hebben we echt topdagen gehad! We zijn met de hele groep gaan stappen. En waar drie Nederlandse meiden de aandacht al trekken, trekken negen Nederlandse meiden al helemaal veel aandacht. Verder ben ik met Tom en Tjerk gaan jetskieën bij Golden Bay, ik ben verkocht! Voor de donderdag hadden we een tripje geboekt met de snelste boten van het eiland (100 km/h) naar de Blue Lagoon. Wauw en wauw! Een topervaring.

Natuurlijk blijven wij hier ook trots op ons landje! Voor Nederland-Spanje zijn we lekker gaan eten in ons favoriete tentje en hebben hier de eerste helft gekeken. Zenuwslopend, zeker wanneer het beeld eruit valt en we met iedereen op topsnelheid naar binnen zijn verhuisd! Het tweede deel hebben we in een kroeg gekeken vol Nederlanders, wauw. Je voelt je geen inwoner meer, maar op en top toerist, en toch voelt het thuis. De sfeer is geweldig. Ik wist niet dat hier zo veel Nederlanders waren maar de straten waren oranje bezaaid. De volgende dag op stage ook door menig collega gefeliciteerd met deze overwinning. Nu op naar morgen!

Vandaag ben ik lekker vrij en ga zo op weg naar de anderen die in de universiteitscampus in het binnenland wonen. Lekker aan hun zwembad chillen! Ciao