Saying goodbye to my summer paradise! - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu Saying goodbye to my summer paradise! - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu

Saying goodbye to my summer paradise!

Door: Romy van Schijndel

Blijf op de hoogte en volg Romy

23 November 2014 | Malta, Malta

Bonjourno!

Hierbij mijn aller allerlaatste reisverslagje uit Malta. Stage zit erop, de opdrachten zijn af en het afronden is begonnen!

Wat een geweldig half jaar heb ik hier gehad, een prachtig eiland, een goede stageplek en fantastische mensen! De tijd is zo enorm snel gegaan, en het feit dat het overmorgen allemaal voorbij is is nog helemaal niet doorgedrongen. Alles is heel dubbel, voldoende waardering uit stage gehaald maar niet willen stoppen, nog niet naar huis willen maar wel uitkijken naar echt thuiskomen. Het blijft een beetje van beide!

Een ding is zeker, het was een once in a lifetime experience, waarin ik enorm veel geleerd heb, veranderd ben en een geweldige tijd heb gehad, die ik nooit zal vergeten!

Maar mijn volgende once in a lifetime experience staat alweer voor de deur: vier weken rondreizen door zuidelijk Afrika! Ik kan niet wachten.

Morgen gaan we op bedrijfsuitje hiltonstyle, naar Sicilië! Dan is het dinsdag inpakken en afscheid nemen geblazen en land ik woensdagochtend weer in het vertrouwde kikkerlandje. Genieten van het thuiskomen en bijkletsen zoveel ik kan, maar ook inpakken want donderdag vertrek ik alweer voor m'n eerste grote reis!

Iedereen bedankt voor alle steun, lieve whatsappjes, kaartjes en andere berichtjes en tot heel heeeeeel snel!!

O en leuk voor de aangewakkerde wereldreiziger in me: de komende zeven dagen zet ik, ook al is het maar kort, voet in zes landen! Vanuit Malta naar Sicilië, waarna thuis in Nederland volgt! Vanuit Duitsland vlieg ik dan weer via Londen naar het warme Zuid-Afrika. Lets go!!

  • 23 November 2014 - 23:24

    Mirjam:

    Lieve Room,
    Fijn dat je zo'n fantastische tijd hebt gehad in Malta. De komende week zal waarschijnlijk ook bizar snel gaan. Geniet er van, geniet van je reis in Afrika! Hele dikke knuffel <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 6649

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 23 December 2014

Rondreis door zuidelijk Afrika!

20 Mei 2014 - 23 November 2014

Stage Malta

Landen bezocht: