Langverwacht bezoek! - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu Langverwacht bezoek! - Reisverslag uit Malta, Malta van Romy Schijndel - WaarBenJij.nu

Langverwacht bezoek!

Blijf op de hoogte en volg Romy

20 September 2014 | Malta, Malta

Bonjourno vanuit Malta!

Vier maanden onderweg inmiddels, en nog steeds voel ik me helemaal top en op mn plekje hier. Afgelopen weken toch wat spannende dingen op stage gehad!
Allereerst hebben we verschillende VIPs ontvangen, waarvan ik de namen helaas niet bekend mag maken, maar wat zeker een happening was! Met een beetje geluk komen ze nog terug en hoop ik nog een glimp op te vangen van deze gasten.
Verder is Hilton deze week beoordeeld op alle fronten, waaronder dus ook schoonmaak & onderhoud van de kamers, dat twee keer per jaar gebeurd. Dit keer werd het bezoek slechts een dag vantevoren bekend gemaakt, tegenover een maand zoals normaal de standaard was. Resultaat: Chaos. Met een hoofdletter. Een maand voorbereiding in goed anderhalve dag tijd, het was stress maar eigenlijk ook hilarisch. Maar het resultaat mag er zijn! Met een score van 99,42 zijn we zelfs omhoog gegaan!
Ook wordt er steeds meer gelachen op kantoor, waaronder over mijn rijskills, ons heerlijke Hollandse eten en de vele versprekingen als ik nog half slaap in de vroege ochtend.

Inmiddels hoef ik nog maar 9 weekjes stage te lopen (en heb ik nog een hoop vakantiedagen) dus het begint echt al af te tellen!! Voor de komende weken staan hele leuke dingen gepland, zoals de Housekeeping Week, waarin onze afdeling in het zonnetje wordt gezet en we iedere dag wel iets leuks hebben! En gaan we zaterdag, zoals nu gepland is, met vriendinnen lekker een bootje huren! Het wordt weer genieten hoor :)

Maar het belangrijkste toch is het langverwachte bezoek dat nu toch eindelijk in het vliegtuig zit: mijn mama! Ik vertrek zo naar het vliegveld om mama en jan op te halen en dan kunnen we tot dinsdag genieten van het weer, het land en het gezelschap! Want deze hele stoere en zelfstandige chick geeft bij deze toch toe dat ik na vier maanden toch écht wel uit kijk naar het zien van mijn mama!

Ik heb op facebook weer een aantal foto's toegevoegd! Het linkje naar mijn album: https://www.facebook.com/romy.vanschijndel/media_set?set=a.564497530323444.1073741828.100002896066024&type=1
Maar na dit weekend komen er waarschijnlijk weer een hoop foto's bij!

Nu ga ik er gauw vandoor, op naar het vliegveld!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Romy

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 6645

Voorgaande reizen:

27 November 2014 - 23 December 2014

Rondreis door zuidelijk Afrika!

20 Mei 2014 - 23 November 2014

Stage Malta

Landen bezocht: